poniedziałek, 4 lipca 2011

Sfora :-)

Przyznam, że ja również ciekawa byłam jak się dogadają moje wszystkie dziewczyny. Ponieważ wszyscy mnie o to pytają to powiem, że...brak jest zainteresowania - obustronnie.
Cassie w ogóle nie zwraca na dziewczyny uwagi. Czasem podchodzi i patrzy co dzieje się w chlewiku ale trwa to moment. W drugą stronę zainteresowanie jest dość specyficzne...Balbina dopadła do miski z "groszkami" i oczywiście MUSIAŁA spróbować. Okazało się, że nie są one tak smaczne jak te wystawione w chlewiku...więc wróciła do siebie...Nie muszę pisać jak komicznie wyglądała ta scena...Balbina siedząca w misce Cassie :-)))




Generalnie jeżeli chodzi o dziewczynki to obserwacje moje są następujące:

- Buśka - jak przystało na najstarszą siostrę, jest bardzo wyważona. Widać jednak mały smutek, choć z drugiej strony więcej ma możliwości na ucięcie sobie drzemki.

- Balbina - po zasmakowaniu "groszków" pozostaje tylko problem zwrócenia na siebie uwagi. Podczas gdy bawię się z Cassie w ganianego...staje przy wyjściu z chlewika i STRASZNIE DRZE SIĘ !!!



- Cassie - z Buśki na pewno ma zainteresowanie. Gdyby głowa mogła to obracała by się o 360 stopni. Każdy dźwięk, ruch...wszystko jest interesujące.
Z Balbinki niewątpliwie zapożyczyła sobie...konieczność zwrócenia na siebie uwagi, uwielbienie dla spania w każdej pozycji...byle DŁUGO...a także oszukiwanie!!! ...bo niby śpię jak kamień ale każdy ruch powoduje natychmiastową reakcję :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz